Valjar je sestavljen iz krožne valovite proge. Tirnica je podprta z jekleno konjsko konstrukcijo, ki je z osrednjim telesom povezana z dolgimi palicami in radialnimi veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Tla so sestavljena iz aluminijastih plošč in imajo 7 neodvisnih gondol, ki se med vožnjo vrtijo same na sebi s pomočjo valovitega vrtenja celotnega tal. Vse gondole so opremljene s pnevmatsko zavoro, ki potnikom omogoča varno vzpenjanje in spuščanje. Vsa električna in pnevmatska oprema je nameščena v središču vožnje, kjer je pritrjen osrednji rotor. Središče vožnje je sestavljeno iz kvadratne konstrukcije, ki se pritrdi na temelje. Karoserija vozil je izdelana iz steklenih vlaken. Voziček se premika s pomočjo 7 motorjev z izmeničnim tokom s samopremikanjem, ki jih krmili frekvenčni pogon.
Italija
Konji z enim ležiščem Merry-go-Round po vzoru 18. stoletja. Vrtiljak je sestavljen iz vroče pocinkane vrtljive konstrukcije, ki jo podpira osrednji steber in je prekrita z ročno okrašenimi ploščami iz steklenih vlaken, na katerih je pritrjena razsvetljava. Talna konstrukcija je obešena s tal s pomočjo veznih palic, obešenih na streho, talna površina pa je sestavljena iz prozorno prevlečenih masivnih plošč iz trdega lesa. Pogonska enota je sestavljena iz samovoznega motorja z izmeničnim tokom, ki je nameščen na osrednjem stebru in elektronsko krmiljen. Vsi konji za skoke in gugalni voz se premikajo s pomočjo ročičnih gredi s krogličnimi ležaji, ki so nameščene na stropu.
Zahtevaj ponudboItalija
Konji z enim ležiščem Merry-go-Round po vzoru 18. stoletja. Vrtiljak je sestavljen iz vroče pocinkane vrtljive konstrukcije, ki jo podpira osrednji steber in je prekrita z ročno okrašenimi ploščami iz steklenih vlaken, na katerih je pritrjena razsvetljava. Talna konstrukcija je obešena s tal s pomočjo veznih palic, obešenih na streho, talna površina pa je sestavljena iz prozorno prevlečenih masivnih plošč iz trdega lesa. Pogonska enota je sestavljena iz samovoznega motorja z izmeničnim tokom, ki je nameščen na osrednjem stebru in elektronsko krmiljen. Vsi konji za skoke in gugalni voz se premikajo s pomočjo ročičnih gredi s krogličnimi ležaji, ki so nameščene na stropu.
Zahtevaj ponudboItalija
Bertazzonovi odbojni vozički so bili zasnovani tako, da jih je mogoče uporabljati na ustreznem jeklenem pločniku, obdanem z ograjenim profilom odbojnika. Vozila Ali so opremljena z napihnjenim gumijastim odbijačem po celotnem obodu, ki je posebej zasnovan za zmanjšanje trka med vozili in z varovalom. Ta vozila lahko sprejmejo po dva potnika in so opremljena s fiksnimi varnostnimi pasovi. Pogonska enota je sestavljena iz Bertazzonovega hišnega patentiranega enosmernega motorja brez sklopke, ki deluje pri spremenljivi napetosti 40-70 voltov Nizkonapetostni motor je na voljo tudi za namestitve "Floor power pick-up".
Zahtevaj ponudboItalija
Vožnja na Matterhornu je sestavljena iz krožne razvojne proge z vdolbinami in dvema "mačjim hrbtom". Progo podpira jeklena konjska konstrukcija, ki je z osrednjim telesom povezana z radialnimi longetami in veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Po tirih vozi dvajset vagonov, ki so z radialnimi ročicami (sweepi) povezani s centralnim rotorjem. Vozički se med vrtenjem vozička nihajo zaradi centrifugalne sile. Plošče za stopala, ki se približujejo vagonom, so sestavljene iz aluminijaste tekalne plošče. Vsa električna in pnevmatska oprema je nameščena v osrednjem ohišju, na katerem je pritrjen osrednji rotor Elektronsko upravljana razsvetljava je sestavljena iz kabošonov. Pokrivno platno je izdelano iz ognjevarnega materiala (razred 2), obloge vagonov pa so izdelane iz steklenih vlaken. Vozilo se premika s pomočjo enega samovoznega motorja z izmeničnim tokom, ki je pritrjen na osrednji rotor in ga krmili frekvenčni pogon.
Zahtevaj ponudbo