BERTAZZON 3B SRL

Italija

Factory icon Izdelovalec/ Proizvajalec

BERTAZZON 3B SRL
Web icon
38 Izdelki

Italija

Preveril Europages

Bertazzonovi odbojni vozički so bili zasnovani tako, da jih je mogoče uporabljati na ustreznem jeklenem pločniku, obdanem z ograjenim profilom odbojnika. Vozila Ali so opremljena z napihnjenim gumijastim odbijačem po celotnem obodu, ki je posebej zasnovan za zmanjšanje trka med vozili in z varovalom. Ta vozila lahko sprejmejo po dva potnika in so opremljena s fiksnimi varnostnimi pasovi. Pogonska enota je sestavljena iz Bertazzonovega hišnega patentiranega enosmernega motorja brez sklopke, ki deluje pri spremenljivi napetosti 40-70 voltov Nizkonapetostni motor je na voljo tudi za namestitve "Floor power pick-up".

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Kartingi so ena najprimernejših zabav za mlade, moške in ženske, ki radi tekmujejo med vožnjo enosedežnih vozil brez posebnega vozniškega znanja. Vozila, ki jih proizvaja Bertazzon, so bila zasnovana tako, da jih je enostavno upravljati tako na fiksnih (betonskih ali asfaltnih) kot na premičnih stezah. Ta vozila so opremljena z obodnim napihnjenim gumijastim odbijačem, posebej zasnovanim za zmanjšanje trka med vozili in z zaščitno ograjo. Na voljo so v različici "brez nadgradnje" in z nadgradnjo iz steklenih vlaken (Sport, Buggy, ...).

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Valjar je sestavljen iz krožne valovite proge. Tirnica je podprta z jekleno konjsko konstrukcijo, ki je z osrednjim telesom povezana z dolgimi palicami in radialnimi veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Tla so sestavljena iz aluminijastih plošč in imajo 7 neodvisnih gondol, ki se med vožnjo vrtijo same na sebi s pomočjo valovitega vrtenja celotnega tal. Vse gondole so opremljene s pnevmatsko zavoro, ki potnikom omogoča varno vzpenjanje in spuščanje. Vsa električna in pnevmatska oprema je nameščena v središču vožnje, kjer je pritrjen osrednji rotor. Središče vožnje je sestavljeno iz kvadratne konstrukcije, ki se pritrdi na temelje. Karoserija vozil je izdelana iz steklenih vlaken. Voziček se premika s pomočjo 7 motorjev z izmeničnim tokom s samopremikanjem, ki jih krmili frekvenčni pogon.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Vožnja Galleon Race je sestavljena iz krožne razvojne proge z vdolbinami in dvema "mačjim hrbtom". Progo podpira jeklena konska konstrukcija, ki je s središčnim telesom povezana z radialnimi longetami in veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Po tirnici vozi dvanajst vagonov, ki so z radialnimi ročicami (sweepi) povezani s centralnim rotorjem. Plošče za stopala, ki se približujejo vagonom, so sestavljene iz aluminijaste tekalne plošče. Vsa električna in pnevmatska oprema je vgrajena v osrednje telo, na katerem je pritrjen osrednji rotor. Vozilo se premika s pomočjo 1 samovoznega motorja z izmeničnim tokom, ki je pritrjen na osrednji rotor in krmiljen s frekvenčnim pogonom.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Vožnja na Matterhornu je sestavljena iz krožne razvojne proge z vdolbinami in dvema "mačjim hrbtom". Progo podpira jeklena konjska konstrukcija, ki je z osrednjim telesom povezana z radialnimi longetami in veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Po tirih vozi dvajset vagonov, ki so z radialnimi ročicami (sweepi) povezani s centralnim rotorjem. Vozički se med vrtenjem vozička nihajo zaradi centrifugalne sile. Plošče za stopala, ki se približujejo vagonom, so sestavljene iz aluminijaste tekalne plošče. Vsa električna in pnevmatska oprema je nameščena v osrednjem ohišju, na katerem je pritrjen osrednji rotor Elektronsko upravljana razsvetljava je sestavljena iz kabošonov. Pokrivno platno je izdelano iz ognjevarnega materiala (razred 2), obloge vagonov pa so izdelane iz steklenih vlaken. Vozilo se premika s pomočjo enega samovoznega motorja z izmeničnim tokom, ki je pritrjen na osrednji rotor in ga krmili frekvenčni pogon.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Vožnja na Matterhornu je sestavljena iz krožne razvojne proge z vdolbinami in dvema "mačjim hrbtom". Progo podpira jeklena konjska konstrukcija, povezana s kvadratno strukturo osrednjega telesa, ki podpira osrednji rotor in v kateri je nameščena vsa električna in pnevmatska oprema. Celotna konstrukcija je vroče pocinkana, razen osrednjega rotorja in radialnih rok. Plošče za stopala, ki se približujejo vozilom, so sestavljene iz protizdrsne aluminijaste tekalne plošče. Po zunanjem obodu stopnic so nameščene ograje (iz nerjavnega jekla). Elektronsko upravljana razsvetljava je sestavljena iz kabošonov. Šestnajst vagonov vozi vzdolž tira, ki so z radialnimi rokami povezani z osrednjim rotorjem. Med vrtenjem se vagoni zaradi centrifugalne sile nihajo, med nakladanjem in razkladanjem pa jih stabilizira pnevmatska zavora. Vožnja se premika s pomočjo enega samovoznega motorja z izmeničnim tokom, ki ga krmili frekvenčni pogon.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Vožnja Musik-Express je sestavljena iz krožne razvojne proge z vdolbinami in tremi hrbtnimi stranmi. Progo podpira jeklena konjska konstrukcija, ki je z osrednjim telesom povezana z radialnimi longetami in veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Po tirnici vozi dvajset vagonov, ki so z radialnimi podaljški povezani z osrednjim rotorjem. Podnožje vagonov je sestavljeno iz aluminijaste tekalne plošče. Vsa električna in pnevmatska oprema je nameščena v osrednjem ohišju, na katerem je pritrjen osrednji rotor. Vse okrasne plošče so prevlečene z aluminijasto pločevino. Elektronsko krmiljena razsvetljava je sestavljena iz kabošonov. Pokrivno platno je izdelano iz ognjevarnega materiala (razred 2), obloge vagonov pa so izdelane iz steklenih vlaken. Vagone premika 5 samovoznih motorjev na izmenični tok, ki so pritrjeni na koncih radialnih vozičkov in jih krmili frekvenčni pogon.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Vožnja Musik-Express je sestavljena iz krožne razvojne proge z vdolbinami in tremi hrbtnimi stranmi. Progo podpira jeklena konjska konstrukcija, ki je z osrednjim telesom povezana z radialnimi longetami in veznimi palicami. Celotna kovinska konstrukcija je vroče pocinkana. Po tirnici vozi dvanajst vagonov, ki so z radialnimi podaljški povezani z osrednjim rotorjem. Podnožje vagonov je sestavljeno iz aluminijaste tekalne plošče. Vsa električna in pnevmatska oprema je nameščena v osrednjem ohišju, na katerem je pritrjen osrednji rotor. Vse okrasne plošče so prevlečene z aluminijasto pločevino. Elektronsko krmiljena razsvetljava je sestavljena iz kabošonov. Pokrivno platno je izdelano iz ognjevarnega materiala (razred 2), obloge vagonov pa so izdelane iz steklenih vlaken. Vagoni se premikajo s tremi samovoznimi motorji na izmenični tok, ki so pritrjeni na koncih radialnih vozičkov in jih krmili frekvenčni pogon.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Proga-voznica je sestavljena iz odprtega paviljona, v katerem se samodejno upravljana vozila (z več potniki) premikajo po ustrezni tirnici. Vsak vagon lahko sprejme 2 ali 4 potnike.Ta vozila so zasnovana za vožnjo na več nivojih. Vozilo je sestavljeno iz pobarvanega jeklenega podvozja. Pogonska enota je sestavljena iz motorja z enosmernim tokom, ki je povezan s kolesi zadnje osi.

Zahtevaj ponudbo

Italija

Preveril Europages

Proga-voznica je sestavljena iz odprtega paviljona, v katerem se samodejno upravljana vozila (z več potniki) premikajo po ustrezni tirnici. Vsak vagon lahko sprejme 2 ali 4 potnike.Ta vozila so zasnovana za vožnjo na več nivojih. Vozilo je sestavljeno iz pobarvanega jeklenega podvozja. Pogonska enota je sestavljena iz motorja z enosmernim tokom, ki je povezan s kolesi zadnje osi.

Zahtevaj ponudbo

Domain icon Izdelovalec/ Proizvajalec

BERTAZZON 3B SRL

VIA TREVIGIANA 178

31020 Sernaglia Della Battaglia - Italija

Št. za DDV
Kontaktiraj